"NOVI SAD - GAS" DP - VIRTUELNI ŠALTER

VIRTUELNI ŠALTER


Call center

  • Teodora Mandica 21, Novi Sad
  • 021/6411-900
  • 021/6413-900
call centar dp novi sad gas

OBRAZAC ZA PRIJAVLJIVANJE REGISTROVANIH KORISNIKA

*Potrošački broj:
*Lozinka:

Šta je virtuelni šalter?

U želji da pojednostavimo i učinimo što lagodnijom komunikaciju sa našim kupcima prirodnog gasa uveli smo virtuelni šalter. Virtuelni šalter je mesto na kome kupci prirodnog gasa putem Interneta mogu:

  • ostvariti uvid u svoje podatke koji se vode u bazi Novog Sada – Gasa ili
  • dobiti usluge koje su do sada mogli da dobiju samo fizičkim odlaskom na šalter Novog Sada – Gasa.

Pristup virtuelnom šalteru možete ostvariti neograničen broj puta i ta usluga je besplatna.

Da bi obezbedili punu sigurnost i zaštitu podataka korisnika ove usluge, predvideli smo prijavljivanje postojećih kupaca prirodnog gasa na virtuelni šalter sa:

  • potrošačkim brojem i
  • lozinkom.
Potrošački broj se nalazi na računu za utrošeni prirodni gas a lozinku određujete sami prilikom prvog pristupa virtuelnom šalteru kroz proces registracije.

Građani i preduzeća koji se opredele za korišćenje virtuelnog šaltera, a imaju neke nejasnoće ili dileme, mogu nas kontaktirati preko mejl adrese virtuelnisalter@novisadgas.rs i dobiće odgovore.

Kako se pristupa virtuelnom šalteru?

Ukoliko prvi put pristupate virutelnom šalteru potrebno je da se registrujete. Na stranici za prijavu imate link "registruj se" koji vas vodi na stranicu za registraciju. Da bi ste se registrovali morate uneti vaš potrošački broj (jedanaestocifreni broj koji se nalazi na računu), vaš e-mail i lozinku koju sami određujute i koju morate dva puta uneti pri registraciji. Lozinka je tajna, nju samo vi znate i treba da je zapamtite. Nakon uspešne registracije dobićete obaveštenje o uspešnoj registraciji sa linkom "Virtuelni šalter", a na vaš e-mail stići će vam link za potvrdu registracije na koji morate da kliknete kako bi ste potvrdili registraciju i aktivirali vaš nalog (NAPOMENA: ukoliko vam nije stigao e-mail, proverite vaš spam i junk folder u e-mail sandučetu). Nako toga možete se prijaviti i korisiti usluge virtuelnog šaltera.

Za svaki naredni pristup virtuelnom šalteru na stranici za prijavu unesite vaš potrošački broj, a zatim lozinku i kliknite na dugme „prijavi se“. Nakon uspešne prijave na raspolaganju su vam usluge virtuelnog šaltera.

Potrošački broj se nalazi na dva mesta (na kraju reda ispod tabele gde je crvenom bojom istaknut tekst "potrošački broj" i na samom računu za uplatu).
Obratite pažnju da potrošački broj za pristup virtuelnom računu nije isto što i Poziv na broj (koji se nalazi u gornjem desnom uglu računa) a koji koristite kao poziv na broj prilikom uplate!

NAPOMENA: Ukoliko imate probleme prilikom registracije obratite se operaterima za pomoć putem mejl adrese virtuelnisalter@novisadgas.rs i tom prilikom radi lakše identifikacije obavezno dostavite sledeće informacije:

  • Vaš potrošački broj
  • Ime
  • Prezime
  • Adresa
  • Kratak opis problema
  • Broj telefona (ukoliko želite da vas kontaktiramo)

Usluge koje omogućava virtuelni šalter?

Za postojeće kupce prirodnog gasa virtuelni šalter omogućava:

  • Pregled dugovanja
  • Prijava stanja merača
  • Prijava kvara
  • Reklamacija na račun
  • Ostavljanje obaveštenja
  • Promenu podataka
  • Pregled logova

Hvala što koristite virtuelni šalter Novog Sada - Gasa!.

Vaš virtuelni šalter